Descriere generală
WizRetail este o solutie moderna de gestiune a segmentului de retail, indiferent de tipul activitatii (depozite, magazine, supermarket-uri, lanturi comerciale, restaurante, cafenele, baruri, etc. cu un volum mare si flux rapid de vanzari)

Datorita flexibilitatii sistemului, acesta poate fi implementat cu costuri minime pentru a acoperi cerinte variate, indiferent de dimensiunea business-ului.

Solutia ofera atat functionalitati pentru planificarea activitatilor in back-office, cat si interfete pentru utilizarea la punctele de vanzare, in doua variante, in functie de necesitatile clientului: retail sau restaurant.

Descriere tehnică
Modulul pentru back-office permite automatizarea tuturor proceselor din cadrul depozitului, de la achizitii, monitorizarea nivelurilor stocurilor, inventariere, pana la urmarirea vanzarilor si operarea cashflow-ului. Solutia ofera posibilitatea gestionarii in timp real a unui numar mare de puncte de vanzare, ceea ce o face eficienta indiferent de marimea companiei ce o utilizeaza. O alta functionalitate ce creste eficienta si acuratetea o reprezinta lucrul cu loturi, numere de serie, termene de valabilitate. De asemenea, pentru imbunatatirea vizibilitatii proceselor si pentru urmarirea profitabilitatii, sistemul include o serie de rapoarte specifice, cu date actualizate permanent, in multiple formate grafice.

Folosind o baza de date comuna cu modulul back-office, sistemul ofera operatorilor aflati in punctele de vanzare doua interfete distincte, in functie de tipul de activitate: retail (destinata magazinelor, supermarket-urilor, lanturilor de tip fast-food) si restaurant (pentru restaurante, baruri, cafenele, etc.). Interfata este optimizata pentru lucrul cu touchscreen-uri si permite emiterea documentelor necesare si a rapoartelor zilnice.

Modulul de front-office retail a fost special conceput pentru a automatiza operatiunile, permitand utilizatorilor sa realizeze eficient si cu usurinta vanzari, sa inregistreze plati si sa aplice discount-urile aferente.
v Front-office restaurant propune o interfata specializata, cu posibilitatea deschiderii de comenzi, completarii comenzilor deja deschise, transmiterii informatiilor catre bucatarie/ bar, tiparirii notelor de plata si a bonurilor fiscale, etc. Pentru a raspunde cerintelor specifice din acest domeniu, sistemul include alte doua functionalitati importante: “Happy Hour” (setarea orelor de desfasurare a promotiei si a informatiilor aferente) si “Rezervare”.

In plus, tinand cont de specificul unor activitati si de necesitatea cresterii acuratetii si vitezei de lucru, Wizrom propune si WizRetail Mobile, o solutie complementara ce se instaleaza pe terminale mobile si poate fi folosita pentru livrare, inventariere, vanzari, comenzi, aprovizionare. Permite conectarea, prin intermediul celor mai moderne tehnologii, la echipamente mobile pentru emiterea de documente, facturare, etc.

Implementand aceasta solutie, puteti beneficia de urmatoarele avantaje:

  • posibilitatea customizarii pentru diferite modele de business si procese asociate activitatilor comerciale ale companiilor;
  • interfata grafica intuitiva;
  • urmarirea activitatii fiecarui angajat, inregistrarea in sistem facandu-se pe baza de user si parola;
  • automatizarea si administrarea centralizata a operatiunilor;
  • solutie optimizata pentru lucrul cu echipamente hardware specifice: cititoare de coduri de bare, terminale cu touchscreen, imprimante fiscale, POS-uri, case de marcat, dispozitive pentru plata cu card, etc.;
  • import si/ sau export facil din/ catre alte aplicatii.