Wizrom Software aduce in Romania prima solutie de B.I. cu functii de „social media”. Wizrom Software a demarat peste 20 de proiecte pilot la clienti din toate domeniile cu noua solutie inovatoare de BI social, Necto, prima de acest fel care transfera fenomenul „social networking” in managementul organizatiilor. Noua solutie de Business Intelligence de la Panorama, Necto, ofera utilizatorilor un nou mod de a lega informatiile de cei ce le emit, respectiv cei ce le supervizeaza. Necto da semnalul aparitiei unei noi generatii de solutii de BI colaborative ce permit companiilor care utilizeaza aceasta solutie sa exploateze puterea „social intelligence” pentru a dispune de informatii contextualizate si cu o mai mare relevanta. „Acum avem prima soluţie de BI care aduce social media in business management si ofera o interactiune nemijlocita, in cadrul aplicatiei, cu toti ceilalti utilizatori. Este solutia cea mai adaptata unui stil de management inovator, care tine cont de nevoia de interactiune si colaborare tot mai mare pentru a atinge obiectivele fixate”, a declarat Adrian Bodomoiu, Managing Director, Wizrom Software. Necto dispune de trei functii noi: social intelligence, automated intelligence (analize cauza-efect), respectiv self-service. Social Intelligenceeste functia ce permite interactiunea dintre utilizatori, in cadrul rapoartelor, intr-un mod similar cu cel din Facebook. Avand in vedere ca Panorama a dezvoltat tehnologia OLAP, vanduta in 1996 catre Microsoft, care a transformat-o in SQL Server Analisys Service, solutia BI Necto se conecteaza nativ cu produsele Microsoft: Exchange, sistemele de operare, suitele Office etc. Utilizatorii din cadrul unei organizatii pot atasa in analize (de vanzari, de exemplu) orice forma de media ce poate ajuta la intelegerea si relationarea mai usoară: fotografii, grafice, filme. De asemenea, permite cautarea asociativa de referinte pe Google, Facebook sau Twitter prin asocierea cu elemente din analiza. „Imaginati-va un spot comercial, plus un raport de audienta TV, plus un fisier ppt cu rezultatele unui sondaj de opinie, atasate unui raport grafic de vanzari regionale care sa ajute managementul sa asocieze cresterea vanzarilor unui anumit produs de promovarea de marketing!” spune Adrian Bodomoiu, Managing Director, Wizrom Software. Mai mult, Necto permite „conversatia” pe marginea unui raport sau grafic, in acelaşi mod in care se posteaza comentarii la o postare pe Facebook. Pe baza acestor functii sociale ale solutiei de BI, managementul poate analiza in timp real modul in care ecosistemul organizational colaboreaza pentru indeplinirea obiectivelor comune. Automated intelligenceeste functia ce permite identificarea si clasificarea exceptiilor pe baza carora sunt create alertele de eveniment, Necto fiind prima solutie de BI care isi poate defini singura exceptiile, pe baza analizei datelor introduse. Algoritmii de cautare pot identifica orice anomalie in evolutia datelor, ceea ce conduce practic la generarea exceptiilor. Exceptiile constituie, de exemplu, scaderi bruste ale vanzarilor pe un anume segment sau intr-o anume regiune, sau cresteri ale acestora, aparitia de costuri neplanificate si multe altele. Cu ajutorul Necto, managementul nu numai ca identifica evenimentul, dar poate corela simptomele cu alte activitati ale companiei, vizibile in aplicatie, identificand astfel cauzele aparitiei exceptiei. Acestea sunt analizele cauza-efect. Functia Self-service din Necto permite utilizatorilor sa acceseze informatiile de care au nevoie si sa creeze rapoartele necesare fara a fi necesara implicarea colegilor de la IT. Castigul pentru orice companie este dublu: departamentul IT se poate concentra pe chestiuni de IT, in timp ce utilizatorii sistemului isi pot genera analize si grafice in solutia de business intelligence. Uneltele de colaborare si automatizarea proceselor le permit utilizatorilor sa acorde o mai mare atentie analizei datelor, decat sortarii informaţiei – care este realizata automat

Descrierea soluţiei:

  • Cel mai cuprinzător pachet de soluţii pentru analize integrate, pentru raportare şi măsurarea performanţelor companiei pe platforme Microsoft, furnizând organizaţiilor oportunitatea unui management proactiv
  • Oferă companiilor abilitatea de a identifica rapid tendinţe, de a maximiza oportunităţile de business şi de a îmbunătăţi performanţa de ansamblu şi rezultatele
  • Dezvăluie valorile “ascunse” ale informaţiilor deţinute de companie, extrăgând din volumul mare de date existente acele aspecte-cheie care sunt relevante şi utile pentru controlul afacerii şi procesul decizional
  • Permite definirea a multiple reguli de business şi urmărirea respectării normelor definite la fiecare nivel ierarhic
  • Tehnologie simplă, inteligentă şi puternică ce poate fi accesată cu orice browser web şi fără asistenţă tehnică
  • Include numeroase tipuri de analize grafice şi dinamice: indicatori de performanţă (KPIs), scorecards, tablouri de bord (dashboards), cuburi multidimensionale
  • Oferă posibilitatea de a implementa în cadrul strategiilor corporative un management al excepţiilor, bazat pe modele comparative şi analize filtrate după anumite criterii

Avantaje

  • Creşterea rentabilităţii, a eficienţei şi a productivităţii, concomitent cu scăderea costurilor, prin utilizarea mai atentă a resurselor şi concentrarea lor în ariile de profitabilitate
  • Integrarea şi consolidarea datelor din toate sistemele utilizate intern pentru a putea planifica şi monitoriza întregul segment operaţional
  • Reacţie rapidă la schimbările dinamice ale pieţei, prin ajustarea strategiilor de business
  • O mai bună înţelegere a nevoilor clienţilor şi partenerilor de business, ducând în final la fidelizarea acestora şi la anticiparea nevoilor viitoare
  • Relevarea automată a unor informaţii critice ascunse, cu impact asupra procesului decizional, inclusiv a tranzacţiilor care se depărtează de la tiparul zilnic şi înţelegerea sursei acestora
  • Funcţii analitice utile, inclusiv afişarea diferenţiată a excepţiilor de la regulile prestabilite (“bubble-up exceptions”) şi analize de tipul “what if…?”
  • Setarea drepturilor de acces astfel încât utilizatorul potrivit primeşte informaţia potrivită, în momentul oportun, prin intermediul instrumentelor pe care le utilizează zilnic
  • Integrarea completă cu instrumente web, Intranet, Internet şi posibilitatea optimizării unor interfeţe cu alte aplicaţii

http://www.wizrom.ro/