WizPro este cea mai implementata solutie ERP din Romania, care integreaza atat module de baza (financiar-contabilitate, gestiune, logistica, vanzari, mijloace fixe), cat si functionalitati aditionale, precum:

  • managementul relatiilor cu clientii – CRM
  • managementul aprovizionarii
  • managementul activitatii de service si mentenanta
  • management de proiect
  • planificarea avansata a productiei combinata cu cea a necesarului de materii prime si materiale  – MRP
  • controlul calitatii
  • urmarirea gradului de incarcare a utilajelor
  • gestionarea contractelor de service.

Printre functionalitatile pe care WizPro le include se numara:

  • integreaza toate instrumentele necesare unui management modern al afacerii, excluzand utilizarea altor sisteme sau datele reintroduse;
  • ofera informatii online si in timp real, prin interfete prietenoase si usor de personalizat;
  • poate fi utilizat la scurt timp dupa achizitie, structura lui permitand implementarea rapida, cu un maximum de flexibilitate sadaptabilitate la cerinte;
  • ofera posibilitatea integrarii cu diferite tipuri de aplicatii ce lucrează cu: PDA-uri, cititoare de coduri de bare, case de marcat, terminale fixe si mobile, imprimante de etichetare;
  • disponibilitate pe baze de date Microsoft SQL Server, cat si Oracle;
  • functionalitati de Business Process Management, incorporate in modulele Vanzari si marketing, Achizitii, Gestiune, Bugete;
  • generare de rapoarte OLAP pentru fiecare modul de business;
  • fiind un sistem implementat in aproximativ 30 de tari, e adaptat la specificul legislativ si economic din Romania si bazat pe experienta acumulata in proiecte romanesti de amploare, pentru diferite nevoi si concepte de business (sistem utilizat de aprox. 150 de companii din tara, cu peste 3.200 de utilizatori);
  • performantele sale sunt recunoscute prin certificare ISO.

Financiar-contabilitate

Gestionează toate aspectele financiare ale unei afaceri, facilităţile de raportare contabilă şi de management permiţând administrarea alocării costurilor (centre de cost şi de profit) şi analiza acestora; include un modul complet de mijloace fixe, precum şi funcţionalităţi pentru administrarea bugetelor

Gestiune

Realizează evaluarea stocurilor la toate nivelurile şi urmărirea permanentă a materiilor prime, materialelor şi produselor finite, acoperind şi funcţionalităţi precum lucrul cu coduri de bare, etichetare, paletare, coletaj

Aprovizionare

Acoperă întregul proces de achiziţii, permiţând evaluarea în timp real a necesarului de aprovizionare, pe baza nivelurilor optime de inventar

Producţie

Oferă grade diferite de control asupra producţiei, permiţând alegerea acelor instrumente care răspund cel mai bine necesităţilor fiecărei companii. Comenzile de producţie pot fi deschise manual sau automat şi urmărite din punct de vedere al reţetarului şi traseului tehnologic, modulul oferind şi posibilitatea realizării unor simulări

Management de proiect

Abordare cuprinzătoare şi detaliată a proiectelor, de la înregistrarea obiectivelor, trecând prin calculul costurilor planificate şi reale, înregistrarea încasărilor şi plăţilor şi ajungând până la raportări complexe legate de manoperă, materiale pe activitate din proiect, rentabilitatea proiectelor, eficienţa angajaţilor individual şi pe echipe de proiect

Managementul relaţiilor cu clienţii (CRM)

Menţine informaţii despre clienţii potenţiali şi cei finali, coordonând activităţile de marketing, cotaţiile de preţ şi canalele de vânzare, pentru a oferi un set complet de instrumente pe acest segment