Noutati WinMENTOR – Versiunea 789.05

Noutati WinMENTOR – Versiunea 785:

Liste:

Mentor

A fost corectat modul de calcul al stocului initial pentru articolele aflate in custodia tertilor, in lista “Balanta stocuri”.
A fost corectata eroarea “Nu gasesc avizul…” ce aparea la generarea listei “Jurnal cumparari” trimestrial.
In lista Din Parteneri > “Facturi de intocmit” s-au adaugat coloanele: “Numar comanda” si “Data comanda”.

Salarii

In lista “Certificate medicale” sunt incluse si certificatele pentru boli profesionale si accidente de munca.

Mentor:

CLASA ARTICOLE – In lista valorilor implicite transmise articolelor s-a introdus si cota de TVA.
INREGISTRARE FIRMA – S-au adaugat campurile “Inactiva” si “Observatii” ce se regasesc si in view-ul de selectie.
SCANARE CODURI BARA – La scanarea unui cod bara inexistent se afiseaza mesajul “Cod inexistent” si nu se genereaza rand in grila articolelor scanate.
SELECTIE ARTICOLE – Pe plusul portocaliu (al articolelor facturabile) si pe oferte, la selectia articolelor, in cazul introducerii unui cod inexistent programul se va comporta conform constantei utilizator de cautare: “Cautare: <ENTER> la cautare nereusita (titlu rosu)”.
VALIDARE STERGERE COMENZI – Se permite stergerea comenzilor numai daca in luna curenta sau cele ulterioare nu au fost facute livrari in baza lor.
IMPORT DATE DIN ALTE APLICATII – Se pot importa tranzactii din alte aplicatii si in cazul utilizarii ca metoda de gestiune a stocurilor PMP.
GENERATOR COMPENSARI INTRE SOLDURILE ACELUIASI PARTENER – A fost finalizata procedura de generare a compensarii intre soldurile aceluiasi partener. (Este in faza de testare.)
FORTARE TVA – Pentru firmele care au articole pe care le cumpara la TVA de 24% si le vand cand cu 24%, cand cu 9%, se poate activa prin “Fortare TVA.dat” (contine marimea cotei pentru care se va reface calculul de TVA) calculul alternativ de TVA, facand inutila dublarea articolelor in nomenclator. ATENTIE!!! – constanta generala de TVA: “TVA – procent vechi pentru regularizare” nu se va completa in nici un fel. (Momentan solutia nu se poate utiliza in cazul receptiilor cu tip contabil “Marfa in magazin” sau a tranzactiilor cu parteneri ce au plata TVA la incasarea facturii. )
NOTE DE PREDARE – Corectat validarea completarii termenului de expirare a articolelor la salvarea inregistrarii.

Casa de marcat:

DATECS Pos Universal – A fost introdusa posibilitatea inregistrarii retururilor.

Comercial:

CONTRACTE TIP ABONAMENT – La generarea facturilor corespunzatoare contractelor de tip abonament observatiile de pe factura vor cuprinde si observatiile de pe contract daca constanta ”Generator facturi abonamente: aduc pe factura observ. contractului:” DA/NU.

Salarii:

PLATI VENITURI PROFESIONALE – A fost corectat importul in format .xls a platilor.
VERIFICARE PONTAJ – Optiune noua utila verificarii pontajelor angajatilor cu contracte multiple pe parcursul lunii. Scopul verificarii este de a asigura corectitudinea datelor referitoare la zilele lucrate, raportate in declaratia D112 (maxim egal cu zilele lucratoare din luna la nivel de CNP angajat).
CALCUL SALARII – S-a reconfigurat structura grilei de vizualizare a calculului de salarii.

Satelit:

CUPLARE DATE DE LA SATELIT – A fost corectat cuplajul datelor de la SATELIT in cazul tranzactiilor: factura in asteptare si aviz la factura in asteptare.

WMEdi:

IMPORT COMENZI – Pentru formatul EXPERT SUPPLIER s-a corectat preluarea unitatii de masura secundara caracteristica clientului in tranzactiile corespunzatoare unui articol si s-a inlaturat validarea completarii tag-ului <SupplierItemCode>.
EXPORT FACTURI – A fost corectat exportul in format EXPERT SUPPLIER in ceea ce priveste inregistrarea numarului si datei comenzii client la care se refera precum si a NIR-ului pe care a fost receptionata marfa la client.
EXPORT FACTURI – Pentru formatul EDINET a fost actualizata structura de export cu noul tag introdus in sablon (zile scadenta).
EXPORT FACTURI – Corectie asupra formatului EXPERT SUPPLIERE a tag-ului <TaxSummary>.
EXPORT FACTURI DOCXCHANGE – A fost finalizat formatul extins (XML DOCXCHANGE 2).
In cazul in care aveti clienti pentru care folositi transmiterea facturilor in format obisnuit
DOCXCHANGE si vreti sa-i treceti pe noul format, va trebui in prealabil sa-i stergeti de la formatul utilizat anterior.
EXPORT FACTURA DE CORECTIE EDINET – A fost finalizat un nou format de export a facturilor referitor la facturile de corectie inregistrate pe baza returului facturii anterioare si inregistrarii noilor valori corectate. Se poate corecta: cantitatea, pretul, TVA-ul articolelor inregistrate anterior.